21 februāris, 2013

Fancy Folded Star

Jau pirms kāda laikā klīstot pa interneta plašumiem biju noskatījusi tehniku, kura man iekrita sirdī no pirmā acu skatiena. Bet man bija radies iespaids, ka tas ir kaut kas ļoti sarežģīts, un diez vai ar pirmo reizi realizējams. Beidzot tomēr saņēmos un riskēju.   Pirmajai reizie nolēmu izvēleties audumus, kurus man nebūtu ļoti žēl, ja rezultāts neizdosies un būs vienkārši jāizmet. Tāpēc šoreiz audumi tādi ne pēc sezonas ar Ziemasvētku piesitienu.

Pirmajai reizei paņemu tikai 4 krāsas, bet nākošreiz gribētu pamēgināt vairāk.  
Pats process diezgan pinķerīgs un prasa diezgan lielu precizitāti. Ar kopā salikšanu nocīnijos vairakas stundas. Liku un jaucu, jaucu un liku. Spraudu ar adatam, šuvu , ārdiju un atkal šuvu. Bet visu beidzot man par lielu pārsteigumu, nebija nemaz tik traki un ar rezultātu biju diezgan apmierinata.  Protams, ja taisītu vēlreiz, jau zinu, ko darītu savādāk.



Pie noformēšanas gan mana šujmašīna parādija kurš ir situacijas ir noteicejs. Sagatavoju bloku ar sindepona starpkārtu un oderi, bet gar zvaigznes malu  biju ieplānojusi nošūt   pāris dekorativās vīles, lai tas viss papildus būtu kopā sašūts. Taču manai mašīnītei tas nebija pa prātam un viņa atteicās to darīt. Nācās samierinaties, ka viņai tās daudzās kārtas šoreiz nav pa spēkam un iztikt ar to, kur viņa bija ar mieru šūt.


Kad process bija pabeigts, nolēmu, ka no šī darbiņa taps man karstumlupatiņa, kuru var palikt, piemēram, zem karsta šķīvja, jo mūsmajās ir tāda lieta, kā karstā gaisa krāsns no kuras izņemtais škīvis vienmēr ir ļoti karsts un, lai tādu varētu  likt uz  vaskadranas galdauta, prasās ko pasviest apakšā.  

Ja ir interese pamēgināt, vaicajiet Googlē pēc Fancy Folded Star un viņa Jums iedos ne vienu vien meistarklasi.

1 komentārs:

  1. Manā skatījumā - vesela mozaīka! Lai nu kā Tev šuvās, bet rezultāts ir skaists gan! :)

    AtbildētDzēst