12 novembris, 2014

Vilciņš


Vilciņš šodien gar upmalu ies,
Vilciņš uz mēnesi skatīsies.
Uz mēness balti jēriņi dies. 
Skat, pats vilciņš ir ieradies! 

                           /O. Vācietis/

Te arī ieradies viens vilciņš, vilcēns, vilks ....



Jauns papildinājums manai  filca masku kolekcijai: vilka maska. 
Pasūtāms un iegādājams, vai nopērkamas Ziedot.lv kioskā Alfā un Ziedot.lv labdarības māja Kr.Barona ielā 59/61

1 komentārs:

  1. Ātra kredīta piedāvājumu.
    Man ir kapitāls, kas jo īpaši izmantos, lai īstermiņā un ilgtermiņā, sākot no 5000 EUR 1000000 euro nopietna persona, kas vēlas šo kredīta aizdevumu. 4 % procentu saskaņā ar gatavs summu gadā, jo īpaši es esmu nav pārkāpj augļošanu akts. Maxim var atmaksāt no 3 līdz 25 gadiem, atkarībā no gatava. Tas ir, lai jūs varētu redzēt ikmēneša maksājumiem. Es jautāju kā rokraksta sertificētu parādu un arī daži dokumenti atzīšana sniegt. Te ir mana e-pasta adrese. rosanachevalier56@Gmail.com

    AtbildētDzēst