13 februāris, 2012

Kopdarbiņi.

Pārskatot vēl pagājušā gada bilanci, secināju, ka man ar krustiņošanu gājis pavisam švaki. Toties vairāk sanācis iesaistīties tieši kopdarbos. Šoreiz par tiem. Krustiņu bakstīšana, man padodas diezgan lēnu, tāpēc es labāk pieslienos noformēšanai.


Līdz šim katru gadu sanācis piedalīties kāda apmaiņas projektā. Vienu gadu tas bja pārsteigumu robins, citu biskornīšu robins. Pagājušajā gadā nelielā kompānijā izdomājām dzimšanas dienu apmaiņas projektu. Šoreiz, lai nevajadzētu bakstīt krustiņus, sametos kopā ar Jutu. Viņa labprāt krustiņo, man atliek izdomāt noformējumu. Taču tā rezultātā nācās gatavot divas dāvaniņas.

Viena tika Dacei: soma vasarai ar Heritage putniņiem.



otra Ilutai: servjetes romantiskām vakariņām ar M.Powel desertiem.


Neliela kladīte, kura tapa tāpat vien, kādai jaukai krustiņotājai dzimšanas dienā. Vai tajā būs kaut kas par izšūšanu vai varbūt receptes....



Un visbeizot Ziemasvētku zeķe mazajam Gustavam: puisītis, kuram pirms ~2 gadiem ar http://www.calis.lv/ krustiņotāju līdzdalību tapa mazuļa pūriņš, nu ir paaudzies un pagājušajos Ziemasvētkos tika pie savas koņču zeķes. Projekts aizsākās jau pavasarī, kad interneta plašumos parādijas Dimension firmas shēma. Es, ņemot talkā savus krājumus ar šīs firmas diegu paraudziņiem, izveidoju sarakstu no DMC, Anchor un Madeiras diegiem, lai zeķi izšūtu pēc iespējas tuvāk orģinālam. Krustiņus bakstīja Juta un Ančī, savukārt es atkal beigās zeķi sašuvu.

3 komentāri:

  1. Fantastiski skaisti darbi!!!! Satriecoši!

    AtbildētDzēst
  2. Ļoti gaumīgi darbiņi!!! Noformējums visiem kā punktiņš uz i!!! Ļoti patīk zeķe un soma un blociņš un salvetes. Skaisti. Patiešām!!!

    AtbildētDzēst