13 oktobris, 2010

Pončo

Par pončo sapņoju jau sen, bet tā kā ar adīšanu esmu vairāk uz Jūs nekā uz tu (man vairāk par zeķēm un cimdiem nesanāk) tad, līdz šim tā arī palikusi tāda nerealizēta vēlme. Pirms kāda laika pārskatot žurnālus, ieraudzīju aprakstu par pončo no flīsa. Pirmā doma, kas uzplaiksnīja galvā: "un kā man tas neienāca agrāk prātā, tas taču ir ideāls materiāls". Vasarā par šo bija piemirsies , bet kad nemanot pienācis ir drēgns rudens, dzīvoklī apkure vēl nav pieslēgta, tā vien gribas ietīties kādā šallē, lakatā vai pat segā, atcerējos, ka man taču plānos ir pončo. Diedzu uz veikalu pēc auduma un tagad man beidzot tas ir. Mmmmm, nu gan ir silti.

P.S.Foto krāsu gan ir apēdis pilnībā. No skaisti zaļi dzekltenas krāsas (pat varētu teikt diezgan košas), pāri palicis pavisam nepievilcīgs zaļpelēks tonis. Bet labāk man neizdodas nobildēt šai pelēkajā dienā.
Siltu arī jums rudeni!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru