10 jūnijs, 2010

Biskornīšu robins 2010

Šis pavasaris atnāca ar jauku ideju par biskornīšu rr. Nolēmu, ka vismaz vienreiz gadā jāpiedalās kādā apmaiņas projektā un šis būs īstais šim gadam. Šūšanai tika atvēlēts aptuveni mēnesis un foršākais, ka neviens nezināja, kas kuram šuj. Nebija jāmocās domās, bet varēju mierīgi ļauties sajūtām, ko gribas man. Jau sen biju noskatījusi šo Atalie biskornīti un ļoti gribēju kādreiz to izšut. Tagad man radās izdevība. Kā es smejos: minimālisms bez neviena krustiņa, bet toties mezgliņus esmu satrenējusies tā pa riktīgam...

Biskornnītis aizceļoja uz Ventspils pusi un nonācis pie Grand Duches. Ļoti ceru, ka saņēmējai patīk un lieti noderēs.

Šī paša pasākuma ietvaros savu biskornīti saņēmu no sody.
Paldies Tev. Man ļoti patīk pilnīgi viss: krāsa vienkārši super, manējā, lielums ideāls un motīvs ... nebiju tādu redzējusi un esmu sajūsmā. Bet tie krustiņi... tie krustiņi ....nu moins visi vienādi kā ar mašīnu šūti ;o). Arī šis biskornītis noteikti dzīvos manā rokdarbu groziņā, pildīs savas funkcijas un negarlaikosies.

Pārējie RR darbiņi apskatāmi te

1 komentārs:

  1. Paldies par skaisto biskornīti. Šobrīd tas vēl dzīvojas pa savu iesaiņojuma mājvietu, jo es ik pa laikam vēl lielos ciemiņiem, radiem un draugiem ar to, bet nu jau esmu iecerējusi to pārvietot uz manu rokdarbu lādīti, lai tas sāktu savu darba dzīvi un godam pildītu mana adatu spilventiņa amatu. :)
    Tieši šo biskornīti man gribējās no visiem visvairāk, tāpēc, neticēju savām acīm, to patiešām izņemot no pastā saņemtās paciņas. :)))
    Tik daudz franču mezgliņu vienuviet. Un visi tik akurāti it kā tie būtu rūpnīcas ražojuma, ne cilvēka roku darbs! Skaisti! Man ļoti, ļoti patīk. Paldies! :)

    AtbildētDzēst