18 oktobris, 2009

PRR 2009: Rokdarbu groziņš aizceļo pie sody

Man gribējās rādīt lietu, kura ir eleganta, ļoti ērta, noderīga man un kādu es ļoti gribu sev. Kuru Vienmēr gribētu redzēt savā istabā, nebaidīšos teikt, goda vietā. Mums taču šim hobijam ir tik daudz lietiņu, kuras vajadzīgas gandrīz vienlaicīgi un Tām Visām jabut ērti paņemammām: marķieris, kāds rakstamais ar ko Izdarīt kādas atzīmes Shema, vieta kur iespraust adatiņu, škērītes un daudz diedziņu un varbūt vēl kas ko piemirsu.
Pašu groziņu procesa laikā izmantoju un tas lava man saprast, kādam detaļām ir jabut Pilnīgi un noteikti. Un galvenais ... Visu Vienmēr ir kur salikt, Lai mazie nerātnie pirkstiņi kaut ko nenočiepj un neaizstiepj Nezināmā virzienā; o)






... Vienmēr pa rokai būs vieta, kur ielikt nogrieztos diegu galiņus,

bet ja nav īsti ērti mazo Adatu Berlingo turēt pie šķērēm, var arī šādi, galvenais, ka Vienmēr ir, kur iespraust adatiņu, Lai tā nepazūd, kad jāpaņem jauns diedziņš vai jānogriež diega astīte.



Šķēres kādreiz ērti tāpat vien pārmest pār malu un tāpat paņemt, neliekot nemaz kabatiņā ....



Ķrustiņiem atvēlētais laiks beidzies, viss salikst vienuviet un var drošība gaidīt līdz nākamajai reizei. Lai labi lietojas un ceru, ka Tev Vienmēr būs tik pat parocīgi un ērti, kā tas liekas man!

Domāju, ka man izdevās!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru