26 aprīlis, 2009

Daudz laimes dzimšanas dienā!


Ir pienācis brīdis, kad esmu līdz galam noformējusi Jūsu skaisto dāvanu Kristiānam. Pagājis ir gads kopš saņēmu no jums skaistu kasti ar daudz (15) brīnišķīgiem Pūkkompānijas motīviņiem. Taču šis laiks nav velti pagājis. Gribējās jau visu pabeigt krietni ātrāk, bet .... diemžēl laika trūkums bija galvenais šķērslis, kas neļāva to visu realizēt ātrāk. Bet līdz pirmajai dzimšanas dienai tomēr paspēju noformēt par 99,9% (0,1% ir rāmis Pūkam ar dzimšanas datiem, kuru tuvākajā laika plānoju pasūtīt)
Šobrīd esmu ļoti laimīga, ka katrs smukums ir atradis tik tiešām savu īsto vietu. Šajā laikā man bija iespējams ļoti daudz domāt par to, ko un kā es gribētu redzēt galarezultātā. Ideju bija daudz. Tās tika liktas kaudzē, atlasītas un daļa atmestas kā tomēr nepiemērotas. Domas ir mainījusās daudzas reizies un pēdējās idejas radās tieši procesa laikā un atnāca tieši tai brīdī, kad bija pienākusi kārta šūt kādu konkrētu motīviņu. Mana galvenā vēlme bija, lai Kriksim šīs lietiņas būtu pēc iespējas ilgākam laikam noderīgas un funkcionālas. Šobrīd par galarezultātu es varu teikt: esmu apmierināta par visiem 100 un neko citu, labāku vai savādāku es neizdomātu. PALDIES JUMS MĪĻĀS par šo daili, kura nu man ir pateicoties jums. Tā ir VISSUPERĪGĀKĀ DĀVANA manam dēliņam! Skatieties un vērtējiet arī Jūs!

maisiņš pidžamai

fotoalbūma vāki


kabatas

krēsla atzveltnes spilventiņš

spilvendrāna



Papildus bildes apskatāmas šeit, bet šeit motīviņi

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru